ΝΕΑ ΠΡΟ'Ι'ΟΝΤΑ

Οι νέες Κινέζικες μηχανές "EVOLUTION ENGINES"

Και νέες Κινέζικες μηχανές στην (ξένη) αγορά! Πρόκειται για τις "EVOLUTION ENGINES" που παρουσιάστηκαν πέρυσι στην διεθνή αγορά και τράβηξαν το ενδιαφέρον των αερομοντελιστών με το περίεργο σχήμα των ψυκτρών του κυλίνδρου τους!

 

    Οι νέες μηχανές "EVOLUTION        ENGINES". Έκανε αίσθηση το "περίεργο"         σχήμα των ψυκτρών του κυλίνδρου τους.

 

Καλύτερη ψύξη ή απλώς εμπορικό "κόλπο" για το καλύτερο λανσάρισμα των μηχανών;  Δεν μπορέσαμε να βγάλουμε σίγουρο συμπέρασμα διαβάζοντας τα τεστ στα ξένα περιοδικά, οι αρθρογράφοι των οποίων θεωρούν μάλλον ότι το περίεργο σχήμα των ψυκτρών ήταν απλώς για να δώσει ένα νέο "look" στις νέες μηχανές!

Αυτό που επίσης διαφημίζει η κατασκευάστρια εταιρεία είναι ότι οι μηχανές της είναι ΗΔΗ  ΣΤΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΕΣ και ότι ο αερομοντελιστής έχει να κάνει ένα ελάχιστο μόνο τριμάρισμα στην βελόνα προτού πετάξει (απ ευθείας!) το μοντέλο του με τη μηχανή!

"No Set-Up, no Break-In. You install it and you fly !" (ούτε ρύθμιση, ούτε στρώσιμο. Την βάζετε στο αεροπλάνο και πετάτε!)

Αυτό είναι το κύριο διαφημιστικό μήνυμα της εταιρείας!

Η .40 με την .46-άρα μηχανή έχουν το ίδιο CRANKCASE και απλώς η .46-άρα έχει πιο λεπτό εμβολοχιτώνιο, οπότε μπορεί κανείς σε κάποια στιγμή να αντικαταστήσει το σετ εμβόλου/χιτωνίου με αυτό της .46-άρας και να μετατρέψει τη μηχανή του σε .45-άρα ! (Για .46-άρα θα πρέπει να αλλάξετε και το crankcase, αλλά δεν υπάρχει λόγος).

Η μηχανή είναι ρουλεμανάτη και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ABC, καλύτερη βέβαια από τις ABN μια που η επίστρωση του Χρωμίου στο χιτώνιο έχει σαφώς μεγαλύτερη αντοχή σε μια ενδεχόμενη υπερ-θέρμανση της μηχανής λόγω "φτωχού" μείγματος. Πιστόνι από σκληρό αλουμίνιο (με μεγάλη περιεκτικότητα σε πυρίτιο) και ορειχάλκινο χιτώνιο με επίστρωση χρωμίου, όχι και άσχημα χαρακτηριστικά.

Από ισχύ τώρα: Η εταιρεία διατείνεται ότι σε συγκριτικό τεστ με δυο "κορυφαίες" μηχανές (δε μας λέει ποιές) στην κατηγορία της  .46 ΝΤ, η μηχανή αποδεικνύεται το ίδιο ισχυρή, ή ισχυρότερη από αυτές!

Παραθέτουμε ένα συγκριτικό πίνακα χαρακτηριστικών και τιμών (τιμές SUSSEX) με τις μηχανές OS-MAX

 

EVOLUTION .40 NT 1.34 HP @ 16.000 rpm 36.500 δρχ.
OS MAX .40 FX 1.36 @ 16.000 rpm 52.500 δρχ.

 

EVOLUTION .46 NT 1.60 HP @16.000 rpm 41.000 δρχ.
OS MAX .46 ΑX 1.65 HP 16.000 rpm 45.700 δρχ.

 

Οι μηχανές "EVOLUTION" πωλούνται ΜΑΖΙ με τα μπουζί τους, σε αντίθεση με πολλές άλλες μηχανές που πρέπει τα μπουζί να τα αγοράσουμε ξεχωριστά  και να τα πληρώσουμε επιπλέον. Και μια που μιλάμε για μπουζί, ίσως θα προσέξατε στην φωτογραφία της μηχανής την ελαφριά κλίση που έχει το μπουζί προς τα πίσω και κάνει πιο ασφαλές το ξεκίνημα της μηχανής.

Τέλος ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό που θα πρέπει να αναφέρουμε, είναι ότι οι βελόνες του γκαζιού και του αέρα είναι προ-ρυθμισμένες από το εργοστάσιο και μπλοκαρισμένες!  Η  επιτρεπτή ρύθμιση που μπορείτε να κάνετε είναι μόνο 3/4 της στροφής για το γκάζι και 1/3 της στροφής για τον αέρα! Σε περίπτωση όμως που απαιτηθεί να αλλάξει περισσότερο η ρύθμιση για κάποιο λόγο, υπάρχει τρόπος ξεμπλοκαρίσματος.

 

Γ. Κ

Διάφορα άρθρα

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Ο πολυφορτιστής TRITON

 

    του συνεργάτη        μας   Γιώργου Βασιλίκα

 

 Η πρόοδος στις ηλεκτρονικές/ηλεκτρολογικές εφαρμογές και ιδιαίτερα στη μικροηλεκτρονική, έχει περάσει πλέον και στο χώρο του Τ/Κ μοντελισμού/αερομοντελισμού.  Οι computerizedφορτιστές/εκφορτιστές είναι ένα πολύ καλό δείγμα της έμπρακτης εφαρμογής της νέας τεχνολογίας.

 

Η νέα (αερομοντελιστική) χρονιά

Με        την αρχή της        νέου έτους θα        θέλαμε κατ        αρχήν να σας        ευχηθούμε Καλή        Χρονιά και με        Υγεία για        τους ίδιους        και την        οικογένεια        σας. Σαν        αερομοντελιστές,         όλοι        ευχόμαστε να        είναι επίσης        μια καλή        αερομοντελιστική        χρονιά,         καλύτερη από        την περσινή,         που τελικά        δεν ήταν και        άσχημη.

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ

ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑ-ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ! (02-08-2006) Ο Υπουργός επανέλαβε ότι 1.000 από τα 5.300 στρέμματα του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, θα δοθούν για ήπια οικιστική ανάπτυξη και επιχειρηματική δραστηριότητα (αποκλείοντας πάντως τα κέντρα διασκέδασης) και με τα χρήματα που θα προκύψουν από την πώληση, θα χρηματοδοτηθεί η κατασκευή και συντήρηση του πάρκου...